17 Ocak 2011 Pazartesi

İlişkiler- Erkekleri çekmek(sadece kadınlar için)-Olumlama

İlişkiler- Erkekleri çekmek(sadece kadınlar için)-Olumlama

Altta yazan telkin cümlelerini, yatmadan önce içinizden tekrar edin ve yatıp uyuyun en az 21 gün sonra kendinizdeki farkı hissedeceksiniz.Kendinize güveniniz varsa uygulamanızı tavsiye ederim.

İşte o motivasyon cümleleri:
Erkekler bana doğru çekiliyor.
Erkeklerin yanında kendimden eminim.
Harika adamlarla kolayca karşılaşıyorum.
kendimden eminim.
Erkeklerle buluşmaktan keyif alıyorum.
Sen seksisin.
Harika bir mizah anlayışım var.
Erkeklerle kolayca göz kontağı kuruyorum.
Sevgi dolu,yardımsever,şefkatli ve çekiciyim.
Erkeklerin yanında rahatım.
Erkekler benimle konuşmaktan keyif alıyorlar.
Erkeklerle buluşmak benim için daha kolaylaşıyor.
Düzgün,nazik,iyi ve yardımsever erkekleri çekiyorum.
Erkeklerin yanında sakin ve rahatım.
Başarılı erkekler sık sık bana yaklaşıyor.
Cümleler olumlama’dan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder