17 Ocak 2011 Pazartesi

Mutluluk Başarıya Giden Önemli Bir Adımdır! Nasıl?

Mutluluk Başarıya Giden Önemli Bir Adımdır! Nasıl?
Gülmek ömrü uzatıyor adlı makalede bahsetmiştim. Mutlu olmanın başarıyla alakasını açıklayayım.İş yaparken mutluysanız, yaptığınız işten zevk alıyorsunuz demektir.Bu da çok önemli bir şey.Örnekle bahsedersem konuyu toparlarım.Ofisteyken fotoğraf çekildik, fotoğrafları facebokta paylaştım yorumlar ilginçti(aslında bu yazıyı bu yüzden yazıyorum.).Yorumlardan bazıları: “Çalışıyor musun eğleniyor musun.” , “Oyun oynamaya mı gidiyorsun” gibi yorumlar geldi cevabım kısa ve net olarak: “Yaptığım işten zevk alıyorum, olarak görmüyorum ve hergün eğlenmeye gidiyorum” ; bu da benim mutluluğumu arttırıyor.Bu da başarıya götürüyor insanı.(Bir günde üç yaparken 1 ayda günlük işimiz üç katına çıktı, günlük on yapmaya başladık (tabi ekibimin de katkısı büyük).) Yaptığınız işten zevk alarak yaparsanız mutlu olursunuz bu da sizi başarıya götürür.
İşinizi de kaliteli yapmak çok önemli tabi burda(işinizi severseniz tabi kaliteli olur.).Ne olursa olsun iş yaparken eğlenmeye bakın.Bunları yaparken de işi boşlamayın.
ve her zaman kendinize güzel davranın…
Saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder