17 Ocak 2011 Pazartesi

Satış Başarısı

Satış başarısı ! Altta yazan telkin cümlelerini yatmadan önce içinizden tekrar edin ve yatıp uyuyun en az 21 gün sonra kendinizdeki farkı hissedeceksiniz.Kendinize güveniniz varsa uygulamanızı tavsiye ederim.

İşte o altın değerindeki cümleler:
Sen usta bir satıcısın.
Müşterilerime karşı dürüstüm.
Şevkim ve gayretim bulaşıcı.
Usta bir iş bitiriciyim.
Satış becerileri benim için çok doğal.
Harika ilişkiler kuruyorum.
Her ay satış grafiğim yükseliyor.
Müşterilerim bana çok,dahada çok iş öneriyorlar.
Sattığım şeye inanıyorum.
Müşterilerim benimle rahatlar.
Birlikte çalıştıklarımla gurur duyuyorum.
Sen kolayca satıyorsun.
Kendimden eminim.
En iyi satıcılar arasında bir numarayım.
Sattığım ürün hakkında fazlasıyla bilgiliyim.
Mükemmel servis yapıyorum.
Müşterilerimin gözlerinin içine bakıyorum.
Dürüstlüğüm Başarıyı çekiyor.
cümleler olumlama’dan alıntıdır.Herkese başarılar dilerim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder